Обмін/Повернення

СВІТ ШКІРИ ТА ХУТРА & DIONIS цінує своїх покупців, тому ми пропонуємо вам лише якісні товари. Але якщо з якоїсь причини придбана річ вас не влаштує, товар може бути обміняний або повернутий.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ми гарантуємо повернення товару, придбаного в мережі магазинів СВІТ ШКІРИ ТА ХУТРА & DIONIS протягом 14 днів з моменту придбання за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України.


Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, окрім дня купівлі.

Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:

  1. Товар не використовувався.
  2. Збережено товарний вигляд.
  3. Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
  4. Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек).

Роз'яснення

При купівлі виріб реалізується з прикріпленою біркою, на якій вказано інформацію про товар, його вартість, код та інструкцію. Покупець має пам'ятати, що відривати або зрізати бірку не рекомендується! Інакше це означатиме, що товар використовувався.

Якщо ви купили виріб собі чи рідним, і вже вдома виявилося, що вам не підходить фасон, колір чи розмір, необхідно запакувати його та повернути до магазину. У тому випадку, якщо ви хоч один раз одягнете виріб на вулицю, повернути товар належної якості, який уже використовувався, не вийде (це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів).

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару поштою або через кур'єра необхідно відразу перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися у відсутності браку та зовнішніх пошкоджень.

Якщо всі умови дотримані, ви можете гарантовано повернути товар, обґрунтувавши причину повернення протягом 14 днів з моменту оплати або отримання. Також ви можете гарантовано обміняти товар за умови, що цей товар є у наявності. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право вибрати:

  • придбати якийсь інший товар із наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • повернути товар та отримати гроші у розмірі вартості повернутого товару. Тут розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на день його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору (у випадку інкасації - до 3 банківських днів). У разі, якщо повернення грошей здійснюватиметься на банківську картку, операція може зайняти до 14 банківських днів.

Процедура повернення товару у офлайн-магазині. Що необхідно зробити:

  1. Повернутись до магазину.
  2. Заповнити бланк із зазначенням причини повернення.
  3. Надати копію паспортних даних та дані банківських реквізитів (якщо оплата здійснювалась банківською карткою).
  4. Отримати повернення коштів або обміняти товар на аналогічний чи інший.

Процедура повернення товару в інтернет-магазині. Що необхідно зробити:

  1. Звернутися до менеджера інтернет-магазину.
  2. Надіслати копію паспорта, надати банківські реквізити для перерахування коштів, а саме: назву банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер картки.
  3. Запакувати товар належним чином та відправити його разом із пакетом документів через компанію-перевізника: Нова пошта, Укрпошта.
  4. Дочекатися повернення коштів після отримання і огляду придбаного виробу.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач, купуючи товар, має право розраховувати, що нормальна робота (застосування, використання) товарів має забезпечуватись протягом гарантійного строку, встановленого на такий товар. Якщо протягом цього часу з'ясується, що придбаний товар є неякісним, покупець має право заявити певні вимоги протягом гарантійного строку.

У разі виявлення недоліків протягом усього гарантійного строку, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • Пропорційне зменшення ціни
  • Безоплатне усунення недоліків товару в короткий термін
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Звертаємо вашу увагу: згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» для сезонних товарів (у тому числі верхній одяг та одяг з натурального хутра) гарантійні терміни надаються на один сезон та розраховуються з моменту настання відповідного сезону:

  • з 15 березня по 15 травня – для товарів весняного асортименту
  • з 15 вересня по 15 листопада – для товарів осіннього асортименту
  • з 15 листопада по 15 березня – для товарів зимового асортименту

Правила розрахунку гарантійних термінів для сезонних товарів, які мають іншу сезонну класифікацію, встановлюються законодавством. Гарантійний термін переривається із настанням іншого сезону.

Якщо протягом встановленого гарантійного строку буде виявлено суттєві недоліки, що виникли з вини виробника товару чи продавця, підтверджені при необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, та на підставі обов'язкових для сторін правил має право на свій вибір вимагати від продавця чи виробника:

  • Повернення сплаченої за товар грошової суми
  • Заміни товару на такий самий товар або на аналогічний із числа наявних у продавця (виробника)

Вимоги споживача, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товару або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Процедура повернення товару у оффлайн-магазині. Що необхідно зробити:

  1. Повернутись до магазину.
  2. Заповнити бланк із зазначенням причини повернення.
  3. Дочекатися результатів експертизи.
  4. Надати копію паспортних даних та дані банківських реквізитів (якщо оплата здійснювалася карткою).
  5. Отримати повернення коштів або обміняти виріб на інший, анологічний (з доплатою або без).

Процедура повернення товару в інтернет-магазині. Що необхідно зробити:

  1. Звернутися до менеджера інтернет-магазину.
  2. Надіслати копію паспорта, надати банківські реквізити для перерахування коштів, а саме: назву банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер картки.
  3. Запакувати товар належним чином та відправити його разом із пакетом документів через компанію-перевізника: Нова пошта, Укрпошта.
  4. Дочекатися результатів експертизи
  5. Дочекатися повернення коштів після отримання і огляду придбаного виробу.